Resesäljare på Ticket
Den perfekta kombinationen! (Golf & Vackra stränder)
Jag vill tipsa om den, enligt mig, perfekta resekombinationen!
Ca 2 timmar sydost om Bangkok ligger byn Ban Chang, än så länge tämligen orörd bland massturismen och därför fortfarande hutlöst billig att leva i.
Detta är ett resmål som passar utmärkt för er som vill spela golf på banor av riktigt hög klass med väldigt prisvärd greenfee!
Inom en timmes bilfärd ligger inte mindre än 24 golfbanor!
Ca 2.5timme härifrån finner ni den vackra ön Koh Chang med dess klarblå vatten, fina stränder och frodiga berglandskap.
Koh Chang är en del av ett naturreservat bestående av ca 50 öar, så vill man "ö-luffa" finns här många öar att välja bland! Huvudön Koh Chang är Thailands tredje största ö.
En annan vacker ö, belägen ca 45min från Ban Chang, är Koh Samet. Detta är en mindre ö men med strand som liknas vid potatismjöl. Här är stämningen avslappnad och man kommer snabbt ner i varv.
I dessa tider känns det fel att prata om Bangkok som resmål, men faktum är att det är en stad som är en upplevelse i sig, och har man möjlighet skall man absolut besöka Bangkok, kanske de två sista nätterna innan hemresan?
I denna kombination får man alltså högklassig golf, sol&bad på några av världens bästa stränder samt shopping och kultur i världsklass!
Kontakta mig gärna för mer info om ett sånt här upplägg!
Mvh Richard Morero
054-156570
richard.morero@ticket.se